zaterdag 2 december

Vandaag staat er weinig op mijn programma, een beetje rusten, mijn blog bijwerken en in de namiddag naar de festiviteiten van de studenten in Terrabona die hun secundair diploma behaalden!

Ik heb ook even met mijn familie thuis gesproken, ik ben blij dat alles goed gaat met hen!


De viering begint in de plaatselijke kerk van Terrabona, in totaal behaalden 32 studenten hun middelbaar diploma waarvan 14 FANS studenten. geweldig toch dat er via het FANS project elk jaar vele jongeren hun diploma kunnen behalen dankzij de steun van hun madrina en/of padrino!
DANK U PADRINOS !!!!


                                   Het nichtje, Albelisa, wordt hier begeleid door mama en oma!
                                   La sobrina, Albelisa, con su mama y abuelita



Aankomst aan de feestzaal !!!







   Een fantastisch feest voor deze jongeren.
De familie spaart hier jaren voor en tijdens  het laatste jaar worden er verschillende activiteiten georganiseerd om geld in te zamelen.

Dit zijn de 14 studenten FANS. Ik hoop morgen de namen erbij te kunnen zetten.



 Kijk, wie ik hier tegenkom!?Gerald met zijn zus. Twee jaar geleden heb ik hun thuis bezocht samen mijn zijn madrina Charlotte.


 Dan nog even met de kleintjes naar het park. Vorig jaar werd er nog hard gewerkt om dit park zo kleurrijk en mooi te maken.  Proficiat Terrabona !!!




 Deze deugnieten hebben er blijkbaar zin in. Dansen zit hen in hun bloed!

En wat vinden we dan op de stoep ??? Een dronken man. Een bekend verschijnsel hier.





Reacties

Populaire posts van deze blog

De laatste dag in Nicaragua.

Dankwoordje

Laguna de Apoyo en Masaya