Dankwoordje

Ik wil iedereen bedanken die geholpen hebben om van deze reis een succesreis te maken.

EDENIA, GABIED, ANGEL JOSÉE Y MARIÁNGELES, GRACIAS POR SUS AMOR Y CUIDADO! HE DISFRUTADO MUCHO DURANTE MI ESTANCIA EN SU HOGAR!!!!

Ook aan al diegene die financiële steun gaven om dit "leesboeken-project" te laten lukken:
  • De Ronde Tafel 71 Neerpelt
  • Familie en vrienden
  • Enkele buren
  • Mijn dochter Daisy en haar vriend Andy om mij naar Amsterdam te brengen
  • The couple from England who I met at the airport Amsterdam.                                                Het echtpaar uit Engeland die ik ontmoette in de luchthaven van Amsterdam
  • Arne en Lien om mij veilig thuis te brengen
Maar vooral mijn man, Paul, dat ik deze reis weer mocht maken. Ik hoop van harte dat hij ooit deze reis samen met mij wil beleven!!!

Tot volgend jaar, dan ga ik met MONICARE mountenbiken in Nicaragua!!!!

Ook te volgend op  www.nicamigos.com
                               www.monicare.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

De laatste dag in Nicaragua.

Laguna de Apoyo en Masaya