TERUG NAAR HUIS

Om 4 uur, plaatselijk tijd, opgestaan om me klaar te maken om terug naar huis te gaan. De eigenaar maakt nog snel een ontbijt voor ons klaar, geweldig toch!?
Ons, omdat er nog een koppel naar de luchthaven moet gebracht worden. Blijkt dat zij dezelfde vlucht nemen als ik.
Wat nog straffer is, zij zijn van Heusden-Zolder! Lien en Arne, zeer sympathieke mensen die mij aanbieden om mij van Amsterdam naar huis te brengen. Zodat mijn dochter, Daisy, niet naar Amsterdam moet komen. We hoorden dat er veel sneeuw was gevallen in Nederland en België en de wegen slecht berijdbaar zijn..
Dank je wel Lien en Arne, jullie zijn fantastische mensen en ik wens jullie nog vele verre reizen toe en natuurlijk een gezond en gelukkig lang leven.

Van Managua naar Houston is ongeveer 3 uur vliegen. Hier naderen we Airport Houston!

In de luchthaven in Houston, nog 5 uurtjes wachten op mijn aansluiting naar Amsterdam.


Nog eens een vlucht van 8 uur achter de rug. We zijn in Amterdam. Hopelijk verloopt de rit met de auto naar huis even vlot. Inderdaad er ligt best veel sneeuw. Dat is wat anders dan 30° en meer die we hadden in Nicaragua!!!! Brrrrrrrr .....

 Gelukkig is Arne een goede chauffeur, hij brengt me veilig naar Lommel.  Al duurde de rit naar huis ruim 3 uur door de felle sneeuwbuien en de gladheid op de weg.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Dankwoordje

De laatste dag in Nicaragua.

Laguna de Apoyo en Masaya