Maandag 4 december; met mijn FANS-meisjes shoppen in Sebaco


Suzy, het is me gelukt om twee van mijn drie FANS-meisjes mee te nemen naar Sebaco om te shoppen. Deze morgen de bus van 6 uur genomen en daarna de meisjes opgehaald. Als we in Sebaco aankwamen was het  8 uur en hadden we zin in een tas koffie met een lekkere koek. Een goed begin van de dag niet waar ?!

 Egda Vanessa, ik en Yudeli

 We  waren nog een beetje te vroeg, dus effe "genieten" van de drukte rondom ons!

 
 En dan kan het winkelen beginnen!

Als afsluiter een lekkere kip met frietjes! Ja, ja, zelfs hier eten ze frietjes!


Egda Vanessa, mama van Yudeli en Yudeli genieten ervan!


Bij de kapper voor een nieuwe look!!!


In de bus komt er een meisje naast me zitten dat me bekend voor komt en inderdaad .... zij is onderweg naar Terrabona om een briefje voor haar peter en meter te brengen? Wawa y Martine !!!


Enkele sfeerbeelden van onderweg

La escuela de Jorge Roussos en Monte Grande!



Over deze brug moeten de kinderen van Monte Grande en omstreken naar school! zie de volgende foto ....




En hier hebben we Britany die erg blij is met de brief van haar padrinos!!!

De mama van Britany wou me bescherming bieden tegen de zon maar ze  was vergeten dat ik een beetje groter ben dan haar ......






 Brandon José Castillo

 Karla Yunieth Bojorge met haar mama!


Kijk, wie we hier hebben een Comité-lid van COMO NO, Ralph met zijn FANS kind.




Reacties

Populaire posts van deze blog

De laatste dag in Nicaragua.

Dankwoordje

Laguna de Apoyo en Masaya