Dinsdag 5 december, eindelijk boeken kopen

Nog enkele foto's van FANS kinderen die me kwamen opzoeken gisstren. Ik kon gisteren deze foto's niet bijvoegen omdat ik hier dikwijls geen internet heb. Vandaar deze vertraging. Sorry Padrinos




 Daniela Lisseth Orozco Orozco

 Een grote vracht post voor de padrinos in België

Gisteravond kreeg ik nog bezoek van Ivania, de leerkracht van Rincon. Zij kwam zeggen dat ze in Terrabona bleef slapen zodat ze morgen mee kan om boeken te kopen voor haar schooltje en dat van  Potrero San Antonio.
Ivania genoot echt .... zoveel boeken kunnen kopen wat een luxe. Veel keuze van boeken voor zowel de allerkleinsten als voor de jeugd.


Tussendoor de rekening maken om te zien hoeveel meer we kunnen kopen ...


Hierboven "dagboek van Ana Frank"

Onder "de hut van oom Tom" 

We kochten 440 boeken van alle leesniveaus. GEWELDIG !!!!!
Ivania vertelde dat dit voldoende is voor vier verschillende schooltjes :
Rincón, Chaquilito, Ocotillo en Potrero San Antonio. Samen voor 224 leerlingen. 
Dat kan tellen niet waar !!!

HEEL VEEL DANK AAN IEDEREEN DIE DIT PROJECT HEBBEN GESTEUND !!!!
Vooral "de Ronde tafel 71 Neerpelt " die maar liefst 500,- EURO aan dit projct schonken. DANK U JONGENS NAMENS DE SCHOOLTJES RONDOM RINCÓN.
Ook dank aan mijn ouders die ook een mooie som schonken, dank u ma en pa!!
Een van de padrinos schonk ook een aardig bedrag aan dit project. Dank je padrino y madrina



Reacties

Populaire posts van deze blog

De laatste dag in Nicaragua.

Dankwoordje

Laguna de Apoyo en Masaya