NICARAGUA 2017

Op 27 november 2017 tot 10 december 2017 ben ik weer in Nicaragua.
Op 28 november reis ik van Managua naar Dario, een bezoekje brengen aan Toon Bongaerts de bezieler van alle projecten van NICAMIG@S!

Daarna zal ik doorreizen naar Terrabona om de kinderen van ons FANS project te ontmoeten. Ook zal ik met het plaatselijke Comité de problematiek van de arme schooltjes in de omgeving bespreken. Samen met enkele leerkrachten hoop ik een groothandel voor boeken te kunnen bezoeken om hun schooltjes te kunnen voorzien van allerlei leesboeken. Op dit moment zijn er weinig of geen leesboeken aanwezig in de schooltjes en omdat ik het toch zeer belangrijk vind dat de kinderen veel lezen, heb ik geld in gezameld om deze aankopen te kunnen doen.
Dankzij de Ronde tafel 71 Neerpelt en familie en vrienden realiseerde ik een totaal bedrag van 1200,- EURO voor deze aankopen. Waarvoor mijn hartelijke dank namens mezelf maar zeker namens de kinderen en leerkrachten van Potrero San Antonio en Rincon.

Ik probeer dagelijks iets te plaatsen op deze blog ... dus volg mijn verhaal. Ik hoop vele foto's te kunnen plaatsen!

Tot later
Josee

Reacties

Populaire posts van deze blog

Laguna de Apoyo en Masaya

Dankwoordje

De laatste dag in Nicaragua.